ve smyslu ustanovení § 1746 odst. 2 ve spojení s ustanovením § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
Obchodní podmínky upravují vztah mezi provozovatelem služby nešlape.cz, Igorem Hákem, IČ: 74365568, zapsaným v živnostenském rejstříku, s místem podnikání Okružní 2316, Dvůr Králové nad Labem, jakožto poskytovatelem servisních služeb na straně jedné (dále jen jako „poskytovatel“) a klientem, jakožto příjemcem servisních služeb (dále jen jako „zásah“) , na straně druhé (dále jen jako „klient“).
I. Předmět plnění
Smlouva je uzavřena za účelem poskytování služby vzdálené pomoci, kterou poskytovatel realizuje na dálku přes internet s využitím specializované SW aplikace. Touto aplikací se poskytovatel připojí na počítač klienta. Služba je poskytována formou jednorázových zásahů. Před zahájením práce ze strany poskytovatele provede klient objednávku dle článku II. Poskytovatel klienta telefonicky kontaktuje, vymění si informace nutné pro vzdálené připojení a provede zdarma diagnostiku. Na základě výsledků diagnostiky pak následně poskytovatel určí cenu zásahu a pokud s ní klient souhlasí, provede zásah dle článku III. Po dokončení zásahu klient provede platbu za provedenou službu dle článku IV.
Klient není povinen provést úhradu za provedený zásah v případě, že nedošlo k nápravě situace.
II. Objednávka služeb
- Objednáním služby se rozumí, že klient vyplní všechny povinné údaje na objednávkovém formuláři, odsouhlasí obchodní podmínky a odešle formulář, který je dostupný na adrese www.neslape.cz.
- V okamžiku odeslání objednávkového formuláře dochází k uzavření smluvního vztahu mezi stranami, který se řídí těmito obchodními podmínkami.
- Klient se zavazuje uvést v objednávce pravdivé a úplné informace.
- Kupující dává prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
III. Specifikace vzdáleného zásahu
- Poskytovatel realizuje zásah za účelem nápravy situace, která vyplynula z úvodní konzultace s klientem, případně ze samotného procesu diagnostiky.
- Zásah je poskytován výhradně vzdáleně, připojením k počítači klienta a to s využitím aplikace TeamViewer. Jmenovanou aplikaci zajišťuje provozovatel.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo se během zásahu odpojit a připojit se později.
- Samotnému procesu nápravy situace předchází diagnostika, která je klientovi provedena zcela zdarma a cílem je přitom určit rozsah zásahu a tedy i cenu.
- Poskytovatel negarantuje vyřešení požadavku klienta. V případě, že nedojde k nápravě situace, musí tuto skutečnost klient poskytovateli sdělit nejpozději do 7 dnů ode dne poskytnutí zásahu.
- V případě, že došlo k nápravě situace na počítači klienta, tento je ihned provozovatelem odkázán na stránky, kde je možné provést úhradu za poskytnuté služby a tento odkaz zároveň zasílá i formou e-mailu.
IV. Platební podmínky
- Ceny za jednotlivé typy zásahů jsou uvedeny na stránkách www.neslape.cz. V případě specifických požadavků ze strany klienta se může výsledná cena zásahu lišit od cen uvedených na webové stránce.
- Odkaz na stránku pro provedení platby je klientovi zaslán okamžitě po dokončení zásahu. A to formou vložení odkazu přímo do prohlížeče klienta, tak i zasláním na jeho e-mailovou adresu.
- Klient může vybírat z několika způsobů realizace platby. Od platby kartou, přes platební tlačítka až po fakturu.
- Klient není povinen provést úhradu zásahu v případě, že nedošlo k nápravě situace ze strany provozovatele.
- Klient má možnost využít službu ePlatba, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Převody peněz jsou v tomto případě uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments, a.s. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
V. Práva a povinnosti stran
- Poskytovatel se zavazuje poskytnout zásah dle článku III.
- Klient se zavazuje uhradit zásah v dohodnuté výši. Klient není povinen hradit zásah pouze v případě, kdy nedošlo k nápravě situace s jeho počítačem.
- Klient se zavazuje poskytnout součinnost při zahájení vzdáleného připojení, případně i později ve formě základních operací s počítačem (například vypnutí / zapnutí počítače). V opačném případě nemá poskytovatel povinnost zásah poskytnout.
- V případě, že klient neuhradí cenu za zásah, vzniká poskytovateli právo požadovat smluvní pokutu ve výši 0,5% z dlužné částky, za každý den prodlení platby.
VI. Záruka a reklamace
- Poskytovatel poskytuje záruku na servisní službu v délce trvání 3 měsíců ode dne provedení servisní služby.
- Reklamaci nebo stížnost může klient uplatnit e-mailem na adresu info@neslape.cz. Klient má povinnost doložit při podání reklamace nebo stížnosti popis reklamované vady.
- O výsledku reklamace je klient informován do 3 dnů od vyřízení reklamace.
VII. Ochrana osobních dat
- Poskytovatel se zavazuje nakládat s osobními údaji klientů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo shromažďovat a uchovávat údaje, které klient uvede během komunikace. Poskytovatel se zavazuje neposkytovat tyto údaje třetím stranám.
- Poskytovatel nenese zodpovědnost za vznik materiálních či nemateriálních škod v souvislosti se vzdáleným zásahem. Ani při zachování nejvyšší možné opatrnosti není možné úplně vyloučit možnost vzniku škod. Tyto škody mohou vzniknout v důsledku výpadku spojení mezi počítačem klienta a poskytovatelem, kombinací účinku počítačových infiltrací, softwaru, hardwaru a jiných faktorů.
VIII. Závěrečná ustanovení
- Pokud některé z ustanovení uzavřené smlouvy je nebo se stane neplatným, neúčinným či zdánlivým, neplatnost, neúčinnost či zdánlivost tohoto ustanovení nebude mít za následek neplatnost smlouvy jako celku ani jiných ustanovení této smlouvy, pokud je takovéto neplatné, neúčinné či zdánlivé ustanovení oddělitelné od zbytku této smlouvy. Smluvní strany se zavazují takovéto neplatné, neúčinné či zdánlivé ustanovení nahradit novým platným a účinným ustanovením, které svým obsahem bude co nejvěrněji odpovídat podstatě a smyslu původního ustanovení.
- Smlouva a vztahy ze smlouvy vyplývající se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
- Poskytovatel si vyhrazuje měnit obchodní podmínky ve smyslu ustanovení § 1752 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Nejnovější a platná verze smlouvy se nachází vždy na webové stránce poskytovatele www.neslape.cz.
- Odběratel výslovně prohlašuje, že se seznámil s celým textem obchodních podmínek a s tímto souhlasí.